úterý 8. dubna 2008

Vítejte na mém blogu!

S myšlenkou založit si vlastní blog jsem si pohrával už asi rok. Ale pocity lenosti nebo pochybnosti, že není o čem psát, vždy vítězily. Až doteď. Upřímně, líný jsem asi pořád stejně :-), ale věci, kterých si kolem sebe všímám, které mne zajímají nebo o kterých si myslím, že k nim mám co říct, se před mým zrakem vyskytují v čímdál hojnější míře.


Jeden z mých nejmilovanějších filmů - Minority Report

První záznam v tomto elektronickém deníčku nemohu pojmout jinak, než představením své osoby a hlavně témat, která zde hodlám v následujících dnech, týdnech, měsících a snad i rocích probírat.

A kdo že tedy jsem? Nejvíce mne asi vystihuje termín "věčný student". Občanský průkaz na mě prozradí, že se jmenuji Ondřej Zástěra, a z mého úplného internetového nicku lze odvodit, že svým rodičům přidělávám starosti už přes dvě desetiletí.


Pokračování mé oblíbené počítačové hry - Mafia II

Tohle sice není žádné Riskuj! ani jiná podobná televizní soutěž, ale přesto bude vhodné uvést své "záliby a koníčky". Zajímá mne toho hodně. Někdy toho i zneužívám, když tvrdím, že kvůli tomu nemůžu nic umět a znát pořádně. :-) V čem se tedy "ne tak úplně orientuji"? V první řadě je to asi informatika. Navrhování mikroprocesorů a podobné "hard-core" divočiny byste v mém denním rozvrhu našli jen stěží, ale kdyby přišla řeč na Internet, multimédia, ergonomii, grafiku nebo hry, ke slovu byste se dlouho nedostali.

"Charakter člověka nelze soudit dle závažnosti
jeho prohřešků, ale podle toho, jak
čelí jejich následkům."
andrewz

O první příčku v mých zájmech se s počítači věčně pere film. Nežiju pro něj, ale tvoří nemalou část mého života. Nepovažuji se za běžného, konzumního diváka, protože neméně než výsledný produkt mne zajímá dění za kamerou. Co tam máme dál? Všeobecné dění, hudba, psychologie, filozofie, historie, jazyk. A ač se možná písemně projevuji jako upjatý, narcistický a uhrovitý suchar s plnou garáží komplexů, ve skutečnosti jsem poměrně liberální samorost s posedlostí dostávat své okolí do neobvyklých situací a vřelým srdcem. Do mého arzenálu patří i ostřejší humor a přímost, přičemž za obojí od svého okolí dostávám často "výprask" - nespravedlivě :'(.


Hudební osobnost, které si cením - DJ a producent Tiësto

Přestože mne pronásleduje pověst ukecaného hyperaktiva, budu se ve svých vstupech snažit o stručnost a poutavost - kdo by měl chuť číst mé žvásty celý den? Tématům se meze nekladou. Doufám ve Vaší další návštěvu!

Žádné komentáře: